czwartek, 26 marca 2015

25. Zabieg * ostatni *

 JEŚLI TO CZYTASZ, SKOMENTUJ! 
TO OSTATNI ROZDZIAŁ TEGO FF, BŁAGAM XX 
+ PROSZĘ WŁĄCZ TĄ PIOSENKĘ TOM ODELL - HEAL [KLIK]

 



Kiedy nadchodzi dzień wyjazdu do Londynu, czuję ucisk w brzuchu. Głowa boli mnie tak bardzo, że mam wrażenie, że zaraz wybuchnie. Nerwy kumulują się we mnie, wywracając wszystko do góry nogami. Chodzę zdenerwowana w kółko, nie mając pojęcia dlaczego. Moje ręce się trzęsą i wystukują nerwowy rytm na kolanach. W końcu siadam na jednym z krzeseł w poczekalni i  razem z rodzicami czekam na przydzielenie mnie do odpowiedniej sali szpitalnej.

Młoda pielęgniarka z grubym blond warkoczem na ramieniu podchodzi do nas i posyła dobrze wyćwiczony uśmiech. Zaprasza nas na główny korytarz onkologicznego oddziału dziecięcego, po czym prowadzi do pomieszczenia na końcu długiego korytarza, który ozdobiony jest co pół metra malunkami chorych dzieci.

Po niecałej minutce marszu śladem pielęgniarki, wchodzę do Sali, która niczym nie przypomina kliniki. Jak tata trafnie zauważa jest to specjalne pomieszczenie, które można wynająć aby mieć więcej prywatności i czuć się, jak w domu. Podoba mi się ta inicjatywa, dlatego cieszę się i dziękuję za wybór tego pokoju.

Jest tu wygodne łóżko, daleko odbiegające od niskich standardów klinicznych. Jest naprawdę duże i kiedy siadam na nim, czuję jakbym była we własnym pokoju. Materac jest tak miękki,że zatapiam się w nim. Z tyłu, przy zagłówku, leżą trzy poduszki. Jedna wielka i dwie mniejsze po boku. Opieram się o nie i przymykam na moment oczy.

Stres ulatuje ze mnie i czuję się w końcu odprężona. Dopiero cichy pomruk mamy wybudza mnie z tego dziwnego transu i stawia na nogi. Zabieram swoją walizkę i wkładam ubrania do drewnianej szafy po prawej stronie od drzwi. W tym samym czasie tata gdzieś znika. Najprawdopodobniej rozmawia z dyżurującym lekarzem czy coś. Nie martwię się tym zbytnio, więc szybko zapominam o problemie. Natomiast mama pomaga mi w rozpakowaniu się.Nie rozmawiamy w ogóle, za co jej mentalnie dziękuję. Nie potrzebuję w tej chwili niczego oprócz świętego spokoju i chwili prywatności,dlatego gdy kończymy wszystko, proszę mamę, aby zostawiła mnie na chwilę samą.
Operacja,która jutro mnie czeka, kosztuje mnie wiele sił.Wiem też,że zostawiła uszczerbek na moim zdrowiu psychicznym, ponieważ już odczuwam skutki. Jestem wykończona, przestraszona i zdezorientowana. Ciągle czuję ucisk w brzuchu i te dziwne uczucie, którego nie potrafię opisać. Czy to stres, a może zdenerwowanie? Naprawdę nie mam pojęcia.

Jeszcze tego samego dnia przechodzę ostatnie badania przed zabiegiem. Pielęgniarki badają mi krew, pani psycholog robi wywiad, pytając o mój stan psychiczny, a doktor prowadzący moją chorobę po prostu zagląda co jakiś czas to sali i pyta co u mnie lub czy wszystko w porządku.

Jestem stabilna do póki nie przychodzi wieczór, a rodzice odjeżdżają. Kiedy jestem sama w swoim małym szpitalnym azylu, a poza mną nie ma nikogo więcej, dwie pojedyncze łezki wypływają z moich oczu, a tuż za nimi szereg kolejnych. W pewnym momencie już nie obchodzi mnie, czy ktoś usłyszy, jak płaczę. Robię to głośno, wypłakując wszystkie słabości, żale i ból, który pojawił się znikąd.

Kolejna fala rozpaczy przychodzi chwilę po trzeciej w nocy. Nie śpię w ogóle, dlatego ból głowy nasila się z minuty na minutę, a ja nie mając siły prosić kogoś o pomoc, męczę się. W końcu nadchodzi kolejna godzina, więc zmuszając się ostatkiem sił, zasypiam i śnię o tym, jak szczęśliwa wychodzę z kliniki.

*   *   *

Nowy dzień dla jednych jest po prostu nowym dniem bez żadnego filozofowania, jednak dla mnie nowy dzień to nowy początek. Wierzę, że ten dzień odmieni moje życie już na zawsze. Wierzę, że dzięki nowemu dniu, moje życie nabierze weselszych kolorów. Nie będzie w nim miejsca na coś takiego jak choroby, nowotwory, ciągłe wizyty u lekarzy, comiesięczne spotkania w klinice, czy silne lekarstwa. Wierzę, że się uda i będę szczęśliwą i zdrową dziewczyną.

Nie wiem za bardzo co wpłynęło na mój dobry humor, ale kiedy się budzę, jestem wyspana i wypoczęta. Ponadto już nie czuję w brzuchu ucisku. Dziś wszystko mi jedno. Przede mną jedne z najważniejszych momentów życia, dlatego niech się dzieje co chce. Jestem gotowa na wszystko.
Ale czy napewno? - zadaje mi to pytanie moja podświadomość.

Nie wiem, czy można być tak pewnym siebie. Nigdy nie jesteśmy przygotowani na wszystko. W głębi duszy wiem, że nie jestem przygotowana na śmierć. Czuję, że to jeszcze nie mój czas aby odejść. Gdybym to zrobiła, zabiłabym rodziców i  Brada. Zostawiłabym w ich sercach żelazne piętno, z którym ciężko byłoby im żyć. A jednak... nigdy nic nie wiadomo. Życie potrafi być zaskakujące, dlatego modlę się o to, aby nie zaskoczyło mnie za bardzo.

*    *   *

Rodzice przyjeżdżają o godzinie 10, a zaraz po nich Brad. Jestem zaskoczona jego obecnością tutaj, ale mimo wszystko cieszę się, że nie zostawił mnie w tak trudnej chwili.To naprawdę ważne, aby się wspierać. Bez tego nie istniał by związek czy przyjaźń. Choć wiem, że nie ma teraz ze mną Ann, Tristana czy Natalie to mam świadomość, że są ze mną. Od rana dostaję smsy, w których czytam, jak mocno trzymają za mnie kciuki. Jestem im wdzięczna za tą troskę, dlatego dziękuję im, a następnie całą swoją uwagę poświęcam chłopakowi.

Odkąd przyszedł, jest bardzo cichy. W pomieszczeniu oprócz mnie i jego nie ma nikogo. Rodzice dali nam chwilę prywatności, abyśmy mogli sobie porozmawiać. Jednak to tej pory żadne z nas nie ma na tyle odwagi, aby cokolwiek powiedzieć.

- Brad - zaczynam cicho, czując suchość w gardle, dlatego biorę łyk wody i mówię ponownie - przepraszam.

- Za co? - pyta lekko zdezorientowany moimi nagłymi przeprosinami.

- Za to, że się we mnie zakochałeś. Za to, że jesteśmy w związku. Za to, że w ogóle się znamy.

- Słucham? - chłopak upewnia się, czy aby na pewno się nie przesłyszał.  

Niestety nie.

- Przepraszam cię, gdyby nie to, nie musiał byś przechodzić tych katuszy. Byłbyś sobie zwyczajnym osiemnastolatkiem cieszącym się życiem, a tak? Siedzisz przy chorej dziewczynie w klinice na oddziale onkologicznym.

- Nina, nawet nie waż się tak myśleć. Nie możesz tak mówić! Kocham cię i każde chwile z tobą spędzone to coś pięknego.To coś... najlepszego, co spotkało mnie w życiu, wiesz? Dzięki tobie zmieniłem się, nauczyłem się tak wiele, poznałem smak miłości, a ty mówisz do mnie takie coś? Nie wierzę, Nina.

- Po prostu przepraszam. - mówię, a w moich oczach powstają łzy.

- Nina, nie przepraszaj. Kocham cię i zawsze będę pamiętaj, bez względu na wszystko, zawsze będę!

*   *   *

Po rozmowie z Bradem, a potem z rodzicami, przychodzą dwie pielęgniarki w średnim wieku, które sadzają mnie na wózek inwalidzki i  na nim, prowadzą na salę operacyjną. Rzucam im jeszcze jedno, ostatnie spojrzenie. Wszyscy patrzą w moją stronę z tęsknotą, jakby mnie tracili.

Miejsce, w którym zostanie przeprowadzony zabieg jest dużym, zielonym pomieszczeniem. Sterylnie uprzątane miejsce pracy dla lekarza i jego pomocników oświetlone jest ogromną lampą, tuż nad łóżkiem zabiegowym. Po prawej stronie od drzwi wiszą trzy zlewy. Po drugiej stronie stoją szafki, w których najprawdopodobniej są jakieś medyczne narzędzia. Natomiast obok łóżka, na którym za chwilę będę leżała, stoją dziwne aparatury. 

Kiedy już leżę na niewygodnym łóżku, w sali pojawiają się lekarze. Na początku wszyscy witają się i omawiają cały przebieg operacji. Następnie anestezjolog podchodzi do mnie i podgina moją szpitalną koszulę. Pielęgniarka podaje dużą strzykawkę, którą lekarz wstrzykuje mi znieczulenie. Przez dłuższą chwilę nie czuję żadnych zmian, więc mogę obserwować co się dzieje. Starsza pani zakłada mi na głowę maskę tlenową, która ułatwi mi oddychanie. Gdy narkoza zaczyna działać, czuję dziwne otępienie. Nie mogę ruszać żadną częścią ciała. Po woli tracę przytomność, zasypiając w głęboki sen.
Już nie wiem co się dzieje na sali. Nie mam pojęcia co robią lekarze. Nie czuję nic...

*   *   *

(Bradley)

Widząc Ninę odjeżdżającą na inwalidzkim wózku w nieznanym kierunku, moje serce pęka. Mam szczerą nadzieję,że zabieg przebiegnie dobrze, jednak gdzieś tam głęboko, mam świadomość, że to mogła być nasza ostatnia wspólna chwila.

Kiedy zostaję sam z rodzicami Niny, czuję się lekko niezręcznie. Jej mama kładzie głowę na ramię męża, a z jej oczu płyną łzy. Kobieta po cichu odmawia modlitwę, prosząc Boga o szczęście, a ja siedzę na przeciw nich i tępo patrzę się w ścianę. Widząc jak rodzice to przeżywają, czuję się jakbym tu nie pasował, a przecież kocham ją równie mocno co oni. Mimo to odnoszę wrażenie, że jestem tu nie chciany, więc postanawiam przejść się po szpitalu. Muszę na chwilę odwrócić swoje myśli od sali operacyjnej, jednak to zbyt ciężkie.

Dlatego idąc wzdłuż długiego korytarza, nie czuję poprawy. Moja głowa dalej zapełniona jest tysiącami myśli o Ninie. O tym jak się teraz czuje, co musi przeżywać. Gdyby tylko wiedziała co czuję ja.

Jestem rozdarty pomiędzy skrajnościami. Zachowuję się naprawdę dziwnie, dlatego mijający mnie ludzie, dziwnie patrzą. Nie zwracam na nich uwagi i przemierzam korytarz ze spuszczoną głową, w której toczy się walka. Część mnie ma ochotę płakać z rozpaczy, zadając głupie pytanie, dlaczego to właśnie Ninę spotkała ta choroba. Druga część pragnie krzyczeć, bić, rozbijać.Wszystko przez złość jaką czuję w środku.

Siadam na przypadkowym krześle i chowam twarz w dłoniach. Czuję się na tyle słaby,że nie wytrzymuje. Tak długo zatrzymywane krople krwi, spływają po moich policzkach, ujawniając się światu.

Płaczę bo muszę się oczyścić ze wszystkich tłumiących się we mnie uczuć. Płaczę bo słabość wygrała ze mną bitwę. Płaczę bo boli mnie serce.

Niepewność i ciągły doprowadzają mnie do szału, przez co nie zachowuję się tak jak powinienem. Chodzę po korytarzu, szurając ciężkimi butami, przez co denerwuję dyżurującą pielęgniarkę. Potem siadam blisko rodziców Niny i zamykam się w sobie, tworząc kłębek nerwów. Obgryzam paznokcie, stukam palcami dziwny rytm, rozglądam się co chwilę na boki, licząc, że z sali wyjdzie lekarz i powie, że z Niną wszystko dobrze.

Nic takiego się nie dzieje...

Dopiero około godziny 20, po ośmiu godzinach czekania, z sali wychodzi spocony doktor w zielonym fartuchu, przeznaczonym do operacji. Podchodzi do rodziców Niny, po czym posyła im blady uśmiech.Wstaję i także do nich podchodzę, myślę, że mam prawo usłyszeć pierwsze wieści, niezależnie czy są dobre czy złe.

- Mimo wielu trudów i nieprzewidzianych reakcji Niny, operacja się udała.- mówi lekarz.
Kiedy tylko słyszę słowa,że operacja się udała, czuję ogromną ulgę. Ogromny kamień ciążący na mym sercu spada w dół, a ja zwyczajnie jestem szczęśliwy. Słone łzy ponownie wydostają się z kącików moich oczu, więc już ich nie kryję. Siadam na krześle i płaczę.

Płaczę bo jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi. Płaczę bo moja miłość przeżyła. Płaczę bo moje kochanie jest zdrowe. Płaczę bo teraz wszystko się zmieni.

Nina zacznie nowe życie, a ja dołożę wszelkich starań, aby było lepsze od poprzedniego.
Spoglądam na rodziców dziewczyny i kiedy widzę jak obydwoje płaczą,dlatego podchodzę do nich. Zwyczajnie obejmuję oboje, przesyłając im swoją energię i szczęście. Odwzajemniają to, więc przez następne kilka minut tkwimy w ciepłym uścisku, czując ogromną ulgę i radość.

*   *   *
(Nina)

Po woli wybudzam się z silnej narkozy, czując w środku ogromną wdzięczność. Do lekarzy, Boga i rodziców, a także Brada. Do właśnie dla nich walczyłam. Dla nich przeżyłam. Dla nich wygrałam walkę z chorobą.

 Operacja się udała, a ja leżąc na miękkim łóżku szpitalnym wiem, że jestem ogromną szczęściarą. Fala szczęścia, radości oraz ulgi przychodzą szybko. Gdy tylko odzyskuję pełną świadomość,otwieram oczy.

Widzę zapłakane twarze rodziców,wtulających się w siebie obok okna. Natomiast obok mojego łóżka siedzi Brad, lekko przysypiając ze zmęczenia. Gdy tylko zauważa, że moje powieki drgają, podrywa się z krzesła i staje blisko, łapiąc moją dłoń w swoją.

Niestety nie jestem w stanie jej poczuć, ponieważ moje ciało nadal jest zdrętwiałe i poddane znieczuleniu. Dlatego przywołuję w pamięci to wyjątkowe uczucie, kiedy to Brad obdarzał mnie swoim dotykiem. Wyobrażam sobie to, ciesząc się w duchu tak samo jak stojący przede mną chłopak.
Widzę, jak bardzo cierpiał, podczas gdy ja, nie czująca bólu, leżałam na stole operacyjnym. Ten widok łamie mi serce, dlatego zbieram w sobie wszystkie siły i przezwyciężając narkozę, ściskam lekko jego dłoń. Prawie niezauważalnie, ale szerszy uśmiech na jego buzi, jest idealny potwierdzeniem tego, że poczuł.

Składa delikatne muśnięcia swoimi różowymi ustami, na mojej suchej dłoni. Nie czuję tego prawie w ogóle, ale mimo wszystko doceniam. Doceniam ten gest, jak wszystkie inne małe rzeczy, które do mnie posyła.

Każdy gest ze strony Brada skierowany do mnie jest dla mnie niczym świętość. Każdy pocałunek jest jak ukojenie. Każdy uśmiech posłany w moją stronę jest jak lekarstwo na gorszy humor. Każda chwila spędzona z Bradem jest najlepszą chwilą.
 
- Obiecałaś, że mnie nie zostawisz. - mówi między łzami Brad.

- Obiecałam, dlatego jestem tu teraz z Tobą. - szepcę, ponieważ nie jestem w stanie mówić głośniej. - Pamiętaj, Nina Turner zawsze dotyrzumuje słowa.

- Nina, tak bardzo cię kocham. - odpowiada cicho Brad, a rodzice stojący za nim patrzą na nas przez łzy z małymi uśmiechami na twarzach.

Od tej chwili wszystko jest inne. Zaczynam nowe życie z kochającymi mnie nad życie rodzicami oraz najlepszych chłopakiem na ziemi. Teraz w moim świecie nie ma miejsca na choroby, kompleksy czy ciężkie lekarstwa. Wygrałam ciężką walkę z chorobą, nic gorszego od śmierci mnie nie czeka.
Jestem teraz naprawdę szczęśliwa i pragnę taka pozostać jak najdłużej.

K O N I E C 

po wielu groźbach, ze jeśli uśmiercę Ninę to znajdziecie mnie i zabijecie, albo że się załamiecie [ czego nie chcę ofc ] postanowiłam napisać szczęśliwe zakonczenie, choć osoby, które mnie bliżej znają, dobrze wiedzą, że koniec miał być zupełnie inny :p

no ale jesteśmy tu, jest dzień 26.03.2015 r. dzień w którym nasza przygoda dobiega końca.
chcę z tego miejsca bardzo Wam podziękować.
za co?
 za wszystko.

osobom, które szczególnie wspierały mnie, dziękuję za komentarze. wiem,że czasami musiałam was przycisnąć, abyście zostawili po sobie ślad, ale mam nadzieje, że zostanie mi to wybaczone. wasze komentarze stanowią dla mnie ogromną motywację.

osobom, które dawały mi kopa w tyłek, kiedy leniuchowałam .

osobom, które  wspierały mnie w chwilach, kiedy chciałam sie poddać

osobom, które rzucały mi pomysły 

osobom, które dzielnie ze mną były od października do marca

osobom, które głosowały na wattpadzie

osobom, które obserwowały mojego bloga na blogerze

osobom, które dodawały moją historię do bibliotek i list czytelniczych

osobom, które to czytały 

ZWYCZAJNIE DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPANIAŁE MIESIĄCE!

mam też nadzieję,że nie zawiodłam Was tym ostatnim rozdziałem i jesteście zadowolone z tej historii.
 do zobaczenia może kiedyś!
niebawem moze znowu spotkamy się na fangirlowskiej drodze.
jedno jest pewne!
nie kończę pisania :] 


dziękuję za wszystko, wasza Wiktoria 

33 komentarze:

  1. Rozdzial przecudowny!! *.* Szkoda, ze to juz koniec, bo naprawde kochalam tego bloga <3 Mam cicha nadzieje, ze zalozysz innego bloga i dalej bede mogla poznawac Twoja wspaniala twroczosc <3 Zycze duzo szczescia i pomyslnosci <3 A takze zapraszam do nas :) Milego wieczoru! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To najlepsze zakończenie jakie mogłam sobie wymarzyć! To ff było Twoim sukcesem.
    Daj znać, jak zaczniesz skrobać coś nowego, z chęcią rozpocznę nową przygodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje ci za to opowiadanie <3 :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy są słowa, którymi mogę opisać, jak czuję się po zakończeniu TRA?
    My również ci dziękujemy. Ciężko tu napisać za co, ale na pewno za trud, który włożyłaś by pisać dla nas to opowiadanie. I za wiele innych rzeczy, bo powtórzę to jeszcze raz, że dziękuję ci, ponieważ to przez ciebie zaczęłam pisać fanfiction. Może nie brzmi to jak jakiś cud, ale dla mnie to naprawdę ważne, bo zdałam sobie sprawę, że to jest to, co kocham i co chcę robić w życiu. I choć już wcześniej interesowałam się literaturą to dopiero, gdy twój Curls zachęcił mnie do pisania i przeczytałam opinie ludzi na temat mojej opowieści, to to zrozumiałam.

    Ale, co, nie będę się rozpisywać o sobie :p
    Powiem ci, że szczęśliwe zakończenie sprawiło mi ogromną radość, lecz myślę, że gdyby było smutne, to czułabym pewnego rodzaju... może nie satysfakcje, ale zadowolenie z tego, że nie ma typowego Happy Endu. Ale rozumiem, że dla wielu osób, które są bardzo związane z samą historią byłoby to straszne.
    Co tu dużo mówić, świetnie opisałaś atmosferę panującą w szpitalu, zwłaszcza uczucia Brada. Podziwiam ciebie za to, jak wspaniale piszesz c:

    I życzę ci wszystkiego co najlepsze, abyś pisała coraz lepiej i lepiej, bo wiadomość o tym, że nie kończysz pisania, to dla mnie najlepsza wiadomość dnia ;3 Tak też, do zobaczenia kiedyś na następnym blogu z fanfiction, które mam nadzieje, że jakoś do mnie trafi ;D

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę sie, ze Nina to wszystko przeżyła. Szkoda, ze to juz koniec, bo to opowiadanie było cudowne. Wgl brak słów. Mam nadzieję, że szybko powrócisz z czymś nowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu, ryczę ;_____________; cudny, piękny, wspaniały, idealny
    CZEMU TO OSTATNI ROZDZIAŁ
    jestem załamana, że to koniec
    kocham Ninę i Brada, jezu fhssbj
    wspaniale, że wyszła zwycięsko z choroby, że ma takiego cudownego faceta jak Brad, mm <3
    dziękuję!

    @ohmyhojbjerg

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju...to już koniec ? Naprawdę :( ? nie mogę w to uwierzyć !:<
    Ale historia jest super:) Musże przyznać, ze się popłakałam przy tym rozdziale :*
    Byłaś i będziesz najlepsza.;*
    Mimo że zakończenie miało byc inne, cieszę csię ze zmieniłaś :)
    Wolę wierzyć w szczęśliwe zakończenia :)
    Choroba niny zwyciężona , Brad przy niej i jej rodzice, niesamowity rozdział ♥ Brak słów żeby opisać, jak się teraz czuję gdy wiem że to koniec i to że ten blog jak i Curls są wspaniałe :) , Czekam z niecierpliwością na nowy :) Dużoweny kochana i dziękuję że mnie powiadamiasz zawsze.;** ♥ xx K

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojacieniemoge, popłakałam sie! Wiesz, mi musi cos na prawdę przypaść do gustu by móc mnie wzruszyć, tobie sie to udało, well done!
    Nie moge uwierzyć ze to juz koniec, serio, tak mocno sie związałam z twoim opowiadaniem Zw robi mi sie strasznie przykro
    Powiem ci ze miałam cicha nadzieje ze jednak zrobisz nasz w konia i zakończenie bedzie takie, ze Nina umrze, jestem okropna, wiem. Ale mimo wszystko bardzo mi sie to podobało, oczywiście poza faktem, ze to koniec, kurdebele.
    Mam nadzieje ze szybko bedzie kontynuować pisanie,mW razie czego bardzo prosze informuj mnie na tt @ohwowbradley, na pewno zajrzę!
    Poza tym, tak przy ładnym pożegnaniu zapraszam na unforgettable-fanfic.blogspot.com i rowniez zachęcam do komentowania:)
    Na koniec chce tylko powiedziec ze kocham Cie i to, jaka magię stworzyłas w tym opowiadaniu tylko uwydatnia to jaka jestes cudowna, rób tak dalej! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkda że to już koniec :( genialne opowiadanie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna historia, ale i tak wolałabym inne zakończenie. Nie twierdzę że mi się nie podoba. Pisz następne opowiadanie, życzę pomysłów 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna historia, ale i tak wolałabym inne zakończenie. Nie twierdzę że mi się nie podoba. Pisz następne opowiadanie, życzę pomysłów 😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże! Ryczę... nie to nie może być koniec. Proszę, błagam napisz drugą część proszę proszę proszę proooooooszeeeeeeeeeeeee :) kc :* taki wzruszający koniec. Jeśli byś zakończyła to ff śmiercią Niny to nie było by podstaw do kontynuacji....ale teraz MUSISZ napisać drugą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zakończenie , cudowna historia ♥ proszę napisz drugą część :3 Pisz więcej takich opowiadań życzę dużooo pomysłów ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest super! szkoda ze to już koniec:( fajnie by było gdyby powstała druga część czy ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe opowiadanie. Gratuluję Ci ogromnego talentu do pisania, który posiadasz. Wybacz, że dopiero teraz komentuje lecz wiedz, że opowiadanie czytałam i bardzo Mi się spodobało. Szkoda, że to już koniec, no ale cóż.. na wszystko przychodzi w końcu kres. Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No wspaniałe... Co mam powiedzieć?
    Szkoda, że się kończy. Ale cieszę się niezmiernie, że kończy się szczęśliwym zakończeniem, bo ostatnio wpadam na blogi gdzie uśmiercają głównych bohaterów, więc mam ochotę ich wtedy udusić.
    Jestem Ci bardzo wdzięczna za "happy end"
    Całuję mocno i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. To było cudowne.... Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć.Brak mi słów. Na początku rozdziału myślałam , że ją uśmiercisz ale jednak nie. Piękne piękne piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. chcialam cie poprosił abys dała znać jak zaczniesz pisac nowego bloga prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu tak się cieszę że to zakończenie jest szczęśliwe, że wszystko się udało i że wszyscy są szczęśliwi. Dziękuję że to wszystko pisałaś ponieważ było to jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam i mam nadzieje że zaczniesz pisać coś nowego. Jeszcze raz cudowne opowiadanie!❤

    OdpowiedzUsuń
  20. • Z • A • R • Ą • B • I • S • T • Y •

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze to liczyłam na smutne zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakończenie. Szkoda, że to już koniec bo opowiadanie było cudowne. Mam nadzieję, że wkrótce będziesz pisać kolejne ff :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne. Płakałam ze wzruszenia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Booożeeeee... ale cudnie....
    Rycze... ;'(
    Chciałam ci baaaardzooo podziękować za ten czas, który spędziłam tak wspaniale czytając ten fan fiction i te wszystkie emocje towarzyszące temu :*
    Jesteś naprawdę świetną pisarką (można to już tak nazwać ^_^) i mam nadzieję, że zaraz powiadomisz mnie o jakimś nowym fanfiction :)
    Goooorącoooo pozdrawiam, całuski xx
    i mam nadzieję, że do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie wierzę, że jak zawsze jestem spóźniona... Znowu trafiłam na opowiadanie, które ma swój koniec. A skończyło się przecież nie tak dawno :) Jako, że FF czytałam wiele, mogę ci z wielkim uśmiechem powiedzieć, że twoje jest wśród tych na szczycie ;)
    Ja bym cię nie zabiła za

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...smutne zakończenie :P wole happy endy, ale ostatecznie bym przeżyła..
      Lusia

      Usuń
  26. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie zakończenia, nie lubię happy end'ów, a to co stworzyłaś to coś wspaniałego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam ze dopiero komentuje ale nawet nie miała kiedy, a więc mówiąc krótko Twoje ff mega przypadlo mi do gustu i stało się jednym z ulubionych :') ciesze się że koniec jest szczęśliwy i wszystko się udało!:D poprostu super!♡ my również Ci dziękujemy, że pisałaś tak pomyslowe i świetne ff! ♥
    Pozdrawiam ;*
    Marta :)
    @xRiskItAllx

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham kocham kocham kocham kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham to opowiadanie i zapraszam na mojego bloga o The Vamps https://love-me-like-you-do-the-vamps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej!
    Pragnę Cię poinformować, że twój blog został dodany do spisu Księgi Opowiadań. Znajduję się on pod tym https://www.ksiegaopowiadan.pl/2018/10/the-royals-academy.html linkiem. Jeśli nie chcesz by twój blog znajdował się w spisie, proszę powiadom mnie o tym w komentarzu. Życzę powodzenia w blogowaniu, KS.

    OdpowiedzUsuń