czwartek, 18 grudnia 2014

11.Przyjemny wieczór


 dedykuję rozdział @krejzimonkey i @Paulcia3001


- Może powinnam zadzwonić do Brada, żeby przyszedł i z Tobą posiedział wieczorem. Jesteś blada, więc nie chcę cię zostawiać samej. - mówi przejęta Natalie, dopinając  małą walizkę.

Jeszcze mi tu Brada brakowało...

- Naprawdę nie musisz, jutro będzie dobrze, tak myślę.

- Martwię się o Ciebie. - podchodzi do mnie i przytula się. - Jak coś,  to pisz do mnie albo do Tristana, Jamesa, mamy, taty, Brada, Cona, Ann.

- Nat, nie jesteś moją matką. Przestań się aż tak przejmować, to zwykłe osłabienie. - kłamię.

- Oby! - mówi, zakładając torbę na ramię. - Ja już lecę bo spóźnię się na autobus. Do niedzieli Nino. - otwiera drzwi i macha mi na pożegnanie.

Gdy dziewczyna wychodzi, zakluczam drzwi, aby nikt nie wszedł i przebieram się w szare spodnie od piżamy i różową koszulkę. Nie lubię jej zbytnio, ale jest tak wygodna , że nie mogłam się powstrzymać i zabrałam ją ze sobą do akademii.

Gdy jestem już gotowa do snu, patrzę na zegarek. Jest dopiero 19, a może aż 19. Powinnam wziąć teraz ostatnią dawkę tego przeklętego lekarstwa. Połykam szybko pigułki i kładę się na łóżko, starając się nie myśleć o tabletkach i całym bólu, jaki towarzyszy mi przez cały dzień.

Ktoś puka do drzwi, więc dziwię się. Nikogo nie zapraszałam, a Ann miała wyjechać do dziadków, więc nie wiem kogo się spodziewać. Otwieram drzwi, a uśmiechnięty Brad nonszalancko opiera się o ścianę,w ręku trzymając dużą czarną sportową torbę.

- Co tu robisz? - pytam szczerze zdziwiona.

- Jak to co? Stoję, nie widzisz?

Och,Brad dupek powraca...

- Wpuścisz mnie, czy będziemy tak stali przez całą noc? - pyta, a ja odchodzę od drzwi, pozwalając mu wejść do pokoju. Chłopak wchodzi do pokoju i zaraz po tym zamyka drzwi na zamek.

- Dlaczego zamknąłeś moje drzwi?

- Nie zgwałcę Cię, więc się nie martw. - mówi i rzuca się na łóżko Natalie.

-Nie o to mi chodzi, Brad.- odpowiadam mu, wywracając oczami. - Nat Ci kazała tu przyjść, tak?

- Sam raczej wybrałbym inny sposób spędzania piątkowego wieczoru, nie sądzisz?

- Mówiłam jej żeby nigdzie nie zdzwoniła. - zaczyna tłumaczyć, czując się winna całemu zajściu.

- Yhym, uważaj bo Nat cię posłucha. - chłopak wybucha śmiechem, a ja siadam na swoje łóżko.

- Jeśli chcesz to możesz sobie pójść, najwyżej skłamiemy Nat, że byłeś ze mną przez cały weekend. - proponuję, ale on tylko kręci głową i zaczyna się śmiać.

- Chcesz mnie się pozbyć? - pyta. - Myślałem, że przebywanie w moim towarzystwie sprawia Ci przyjemność. Jarasz się mną. - mówi z pewnym siebie wyrazem twarzy, który mam ochotę teraz zmazać.

- Czemu jesteś takim pewnym siebie dupkiem? - rzucam prosto z mostu.

- Ooo, Nina. Nie bądź od razu taka ostra. - śmieje się ze mnie, a ja staję się jeszcze bardziej czerwona niż jestem. - Uroczo wyglądasz, czerwieniąc się.

Brad,nie teraz, nie w takiej chwili. - mówię do siebie w myslach.

- Ostatnio jak się czerwieniłam ze złości powiedziałeś w subtelny sposób, że jestem brzydka.

- Nadal to rozpamiętujesz? - spytał.

- Sorry, ale pewien chłopak w lokach nie pozwalał mi zapomnieć o tym incydencie przez cały wrzesień.

- To musiał być jakiś głupi chłopak. - mówi Brad, żartując z samego siebie.

Boże, co z tym chłopakiem do cholery nie tak? Miły, niemiły, miły, niemiły... Niech się zdecyduje!

- Nawet nie wiesz jak bardzo. - odpowiadam i obydwoje zaczynamy się śmiać.

- Co masz zamiar dziś robić? - pyta, gdy już obydwoje leżymy na łóżkach i szperamy w telefonach.

- Źle się czuję, więc chciałabym się położyć spać. - mówię, jednak potem gryzę się w język.

Jestem taką okropną paplą.

- Coś nie tak? - pyta Brad, zmieniając pozycję. Nadal leży, jednak teraz bokiem,  przytrzymując ręką głowę.

- Nieważne.- kręcę głową, aby urwać temat.

- Czemu źle się czujesz? Nat coś mówiła o osłabieniu, ale nie bardzo się tym przejąłem. W  tym świetle wyglądasz marnie i blado.

- Dzięki, naprawdę dzięki, Brad. Zawsze wiesz, jak pocieszyć dziewczynę.

- Do usług. - mówi i uroczo chichocze. - A tak na serio?

-Nic mi nie jest. - mówię, a za oknem zaczyna zrywać się wiatr.

Brad podchodzi i odsłania maksymalnie zasłonki, aby móc przyjrzeć się widokowi za szybą. Wpatruje się w gałęzie poruszane przez wiatr, po czym zasuwa zasłony i siada na łóżku, opierając plecy o ścianę.

- Chyba będzie burza. - stwierdza, a ja czuję,jak moje ciało się spina. Nienawidzę burzy, bardziej niż wszystko inne.

- Świetnie. - wzdycham. - Będziesz tu spał? - pytam i wskazuję na czarną torbę, leżącą przy szafie.

-Ta.

-Och, okay.

Staram się ukryć entuzjazm, który we mnie wzbudził tym jednym, prostym słowem. Jestem prze szczęśliwa, wiedząc, że podczas burzy będzie ktoś ze mną w pokoju, a fakt, że będzie tą osobą Brad, uszczęśliwia mnie jeszcze bardziej.

Co prawda cały tydzień go unikałam, tak samo, jak w dzisiejsze południe, jednak mam ochotę dać mu szanse. Może porozmawiamy, jak zwyczajni ludzie, nie kłócąc się o nic.

Gdyby nie ten jego zmienny charakter, byłabym zakochana  po uszy.


*   *   * 

Na zegarku dochodzi do dwudziestej drugiej. Wciągu tych kilku godzin rozmawiamy ze sobą, jak zwyczajni znajomi. Co prawda, Brad i jego ego, nie dają o sobie zapomnieć i co jakiś czas chłopak żartuje ze mnie.

Podejmujemy raczej neutralne tematy. Mówimy o szkole, zespole i sprawach bieżących z akademii. Żadne z nas nie ma odwagi zacząć poważniejszego tematu. Brad już najwidoczniej nie chce ze mną rozmawiać o tym, o czym chciał tydzień temu, a ja nie chcąc być nachalna i ciekawska, nie dopytuję.

Chociaż jest dopiero 22 to w wyniku zażycia lekarstwa, jestem zmęczona. Ponadto skutki brania leków uwydatniają się jeszcze bardziej, niż podczas lekcji. Czuję, jakby ktoś przewiercał mój brzuch, a w głowę walił  ogromnym młotem. Staram się tego nie pokazywać, aby nie wzbudzić w Bradley'u żadnych podejrzeń.

Ziewam po raz kolejny i wstaję z łóżka. Musze pójść przygotować się do snu, dlatego chwytam szybko swoją różową kosmetyczkę i ręcznik, po czym idę do łazienki. Tam nakładam na twarz krem oraz związuję włosy w ciasnego warkocza, aby wstając jutro rano, nie mieć szopy. Szczotkuję jeszcze zęby, po czym wracam do pokoju.

Gdy otwieram drzwi Brad stoi w samych bokserkach  przy moim biurku czytając coś. Kiedy słyszy dźwięk otwierania drzwi, odwraca się od mebla i chwyta za spodenki, które trzymał w dłoni.

To było dziwne. - myślę sobie.

Patrzę nieco onieśmielona na jego gołą klatkę piersiową, będąc jak zahipnotyzowana. Dopiero jego głos sprawia, że budzę się z tego dziwnego transu i przenoszę wzrok na ścianę. Siadam szybko na łóżko i patrzę wszędzie tylko nie na niego.

- Możesz popatrzeć. - mówi rozbawiony, widząc moje zakłopotanie.

Potakuję głową, jednocześnie uśmiechają się do niego w nerwowy sposób. Odsłaniam lekko kołdrę i wciskam się pod nią.

Kiedy koszulka leży na klatce piersiowej, Brad zgasza światło w pokoju i również kładzie się na łóżku, z tym , że nie na moim, a Natalie.Wyjmuje telefon, przez co niebieska poświata wyświetlacza, rozświetla nam pokój.

Przymykam oczy i pragnę znaleźć się już w krainie snów, jednak przerywa mi to głośny dźwięk grzmotu.

Przypuszczenia Brada się sprawdziły, dlatego jestem przerażona. Moje ciało się spina, a w głowie powstają najczarniejsze scenariusze, ponieważ od dziecka boję się tego zupełnie niepotrzebnego zjawiska pogodowego.

Tym razem grzmot jest jeszcze głośniejszy, niż poprzedni, a piorun jaśniejszy. Mimo ciemnych grubych zasłon rozświetla cały pokój, sprawiając, że przez chwilę jest biały.Wiercę się niespokojnie na łóżku, ubolewając nad pogodą.

Znalezienie dobrego miejsca na małym łóżku, wydaje się być czymś niemożliwym. Przekręcam się non stop z lewego na prawy bok, mając nadzieję, że to coś pomoże, jednak nic. Nie jestem w stanie zasnąć, choć zmęczenie daje o sobie znaki.

Gdy po raz kolejny przekręcam się tym razem w stronę ściany, Brad cicho chichocze, na co się rumienię. Słyszę, jak podnosi się ze swojego łóżka i idzie w moją stronę.

Momentalnie odwracam się w jego stronę i marszczę brwi, nie mając pojęcia o co może mu chodzić.

- Posuń się trochę. - mówi cicho, prawie szepcząc.

Patrzę na niego nieufnie, nie wiedząc czy jego zamiary są dobre, jednak gdy posyła mi uroczy uśmiech, mówiący o tym, żebym była spokojna, robię to. Przesuwam się do ściany, dotykając jej plecami.

- Leż spokojnie i nie trzęś się, jak galareta. - mówi do mnie rozbawiony.

- Po co w ogóle przyszedłeś? - pytam cicho, nie mając pojęcia dlaczego. W pokoju jesteśmy przecież tylko my.

-Nie mogę znieść tego jak się wiercisz. - odpowiada - A teraz, gdy będziemy razem leżeli, nie będziesz miała gdzie się przekręcić. - dopowiada uśmiechając się.

Gdy chcę się przekręcić tyłem do niego, uniemożliwia mi to, kładąc rękę na moim biodrze.

-Trzymaj łapy przy sobie. - odpowiadam szorstko, na co on śmieje się w moje włosy. - Mówię poważnie, Brad. - patrzę w górę w jego oczy, jednak on nic sobie z tego nie robi.

- Przecież to tylko ręka. - zaczyna się bronić, ale natychmiast mu przerywam.

-Teraz ręka, a potem? Nie wiadomo co ci strzeli do tej zboczonej głowy.

Brad parska śmiechem, a ja w tym czasie próbuję się przekręcić. Niestety nic z tego. Chłopak przysuwa się do mnie, jeszcze bardziej uniemożliwiając mi jakikolwiek ruch.

- Więc twierdzisz,że jestem zboczony? - pyta z zadziornym uśmiechem.

- Nieważne, powiedziałam to od tak sobie. - kłamię, bo doskonale wiem, że chłopak taki jest.

- A może nie jesteś tego pewna i muszę Ci to jakoś udowodnić? - pyta przyciszonym głosem, sprawiając, że mój oddech jest nierówny.


- N - nn - nie musisz. - ledwo odpowiadam, ponieważ robi mi się gorąco.


Chłopak sunie delikatnie swoją dłonią z mojego biodra, na pośladek. Zaciska na nim palce, na co lekko się wzdrygam. Choć jest to przyjemne to muszę to przerwać.

-Prze - przestań. - znowu się jąkam, ponieważ czuję gorący oddech Brada na szyi. Chłopak obsunął się na materacu niżej, więc leży teraz na równi ze mną.

Dotyka lekko swoimi malinowymi ustami mojej szyi, jednak jej nie całuje.

- Brad,  masz natychmiast przestać. - mówię twardo, wyrywając się z tego niebezpiecznego stanu, w jaki wprowadza mnie chłopak.

- Och, już dobrze, dobrze. - jęczy Brad i powraca do dawnej pozycji z ręką na moim biodrze.

Burza po raz kolejny nie zawodzi, a głośny grzmot wypełnia, jednocześnie panującą w pokoju ciszę.Wzdrygam się ponownie, w wyniku zimnego dreszczu, który przechodzi przez moje ciało i zaciskam mocno palce na szarej poduszce.

- Boisz się burzy? - pyta Brad, widząc moją reakcje.

Kiwam jedynie głową, zaciskając powieki jeszcze bardziej, gdy światło błysku przedostaje się do pokoju poprzez szczelinę między firankami.

Burza to jedyny strach, którego nie potrafię przezwyciężyć.

- Nie bój się, jestem przy tobie. To naprawdę nic strasznego. - mówi chłopak łagodnym tonem.

Tonem,który kocham u niego najbardziej.
Tonem,który słyszę może trzeci raz w życiu.
Tonem,który pragnę słyszeć codziennie.

Przez kilka minut panuje cisza, więc mam nadzieję, że Brad już zasnął. Podnoszę oczy do góry, by sprawdzić czy śpi, jednak chłopak przygląda mi się. Odwracam wzrok i zamykam oczy.

- Nadal czujesz się osłabiona? - pyta przejęty, co jest dla mnie dużym zdziwieniem.

- Yhym. - mamroczę cicho pod nosem.

- Nina, czy to na pewno zwykłe osłabienie? - ponownie pyta, jednak tym razem bardziej podejrzliwie.

- Taa...

- Ale?

- Ale nic. - urywam temat.

Nachodzi mnie ochota, aby komuś się wygadać i opowiedzieć o swojej chorobie, ale boję się, jak cholera.

- Mam wrażenie, że coś ukrywasz. - stwierdza.

- Ty zapewne też, kaźdy ma swoje tajemnice. - odpowiadam, nadal mając przymknięte oczy.

- Nino, spójrz na mnie. - mówi cicho. - Nie lubię do ciebie mówić, gdy unikasz mojego wzroku.

Zaraz...co? 

Pomijając fakt, że Brad ledwo mnie akceptuje, a ja jestem w nim zauroczona, to moglibyśmy uznać, że to zdarzenie, które teraz ma miejsce jest romantyczne. Jest tylko zasadnicze 'ale' - moglibyśmy.

Wiem, że ta moja sympatia względem Brada to jakiś poraniony pomysł, ale nie potrafię się jej wyzbyć, nie po dzisiejszym wieczorze, o nie...

Gdy moje powieki stają się już cięższe, przymykam oczy i prawie odpływam do krainy Morfeusza.Słyszę jeszcze tylko ,jak Brad kręci się na łóżku, przysuwając do mnie jeszcze bardziej.

Obejmuje mnie szczelniej swoim ramieniem i szepce do ucha:

- Gdy mówiłem, że wolałbym spędzić ten piątek w inny sposób - zaczyna mówić, po czym na chwilę stopuje. - Kłamałem.

Bicie mojego serca znacznie przyśpiesza i czuję się, jakby co najmniej powiedział, że chce, abym została jego żoną.

Teraz jestem pewna.To już nie jest zauroczenie. - zakochałam się.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O. MÓJ. BOŻE.


1,5 K odczytu i 212 gwiazdek na wattpadzie oraz 8,1 K wyświetleń na blogspocie.

CZY JA ŚNIĘ?!?

Chyba tak,kurcze nie wiem jak Wam wszystkim dziękować.Jesteście najlepsi <3

a jak rozdział? trochę fangirls feels było, co nie? mam nadzieję, że już nie będziecie narzekały na brak Brada, bo od teraz będzie go coraz więcej, aż będziecie miały go dość.SERIO XD.

po za tym już mam gotowy rozdział 12 i on jest taki omfg. w ogóle wiecie co? miałam taki super seeeen i humor mi dopisuje więc jej. tak to jest jak się crush śni hahhaa  przez to będzie w kolejnym rozdziale tyle tego wszystkiego ,ze djbsanjfcbsendfkjbnf *-*  gdy go czytam to sie sama jaram,ale Was potrzymam jeszcze w niepewności i jak się postaracie troszkę to dodam go w wigilię,awh <3 taki prezent ode mnie dla Was xx

wystarczy tylko,że skomentujecie rozdział,to na prawde nie wiele dla Was,ale dla mnie to strasznie wielka motywacja do dalszej pracy.

pozostawiam Was z fangirls feels i lecę myśleć nad kolejnym rozdziałem,uhuhuhuuh

PS.   OFICJALNIE SHIP NINY I BRADA NAZYWA SIĘ  -   B R I N A  


15 KOM - NEXT







20 komentarzy:

  1. Rozdział boski czekam z niecierpliwoscia na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, Boże, Boże - najcudowniejszy rozdział jak do tej pory! *___* A piszesz, że następny będzie lepszy, to ja już po prostu nwm co myśleć, hahah :D
    Ten Bradley jest tak świetny, jak raz sobie żartuje, a zaraz jest super uroczy itd... Jak do niej przyszedł i położył tą rękę na biodrze, to już się wystraszyłam i z drugiej strony ucieszyłam, że może wydarzy się coś więcej... Ale Brad aż takim zboczuchem jednak nie jest i się powstrzymał :D

    Tak lubię czytać, jak jesteś zadowolona z rozdziałów, które piszesz itd. <3
    Sny o crushach najlepsze ♥♥
    Nwm, co tu jeszcze mogę napisać - uwielbiam, po prostu koooocham twoje fanfiction! To jest właśnie to, na które zawsze czekam z ogromną niecierpliwością :3 Najchętniej to bym ci spamowała w komentarzach, żebyś jak najszybciej dodawała nowe rozdziały, ale się powstrzymuję, hah :p

    Chcę już nexta, weny życzę, zdrówka, świąt wesołych i wgl. ^.^
    Zapraszam do siebie c; Fanfiction o The Vamps i Amandzie Seyfried :3 http://thankyouforthemusicpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. omg omg, umieram! ostatnie zdanie Brad'a mnie zabiło, awhhh
    ~ @BeMyHeroPlease :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeeeeejku, po pierwsze to dziękuję Ci kochanie za dedyk :) To takie mega miłe xx

    Po drugie:

    Omg, Wiktaaa!!! Czegoś się naczytała zanim napisałaś ten rozdział?! Matko święta! kjbcdhbebfuvynh jaaaa :D Fangirling- poziom HARD xDD Taki Bradley to mój ulubiony Bradley kuuuurde :P Ale chamski i wgl to on jest dalej..kiedy się to zmieni? Ale z drugiej strony to w sumie taki słodki i ooooo em dżi :D Boże, zabiję Cię! Co Ty ze mną robisz koleżanko, hmmm?! xd Przez cały rozdział tyyyyyyyyyyylko Brina, ochy i achy :D

    Domagam się jednak więcej Con'a i James'a i Trisztanka <3 Ale ogólnie, to TRA idzie Ci fantastycznie! Naprawdę! :)

    Cóż, rozdział jak już pewnie się domyśliłaś czaadowy! Oby więcej takich :p I aż nie mogę doczekać się nextów *-* Jestem pewna, że to co nadrukujesz jeszcze przy obecności wspaniałej weny będzie megaśne! :)

    No to weny, weny i jeszcze raz weny!

    Izka :) (@krejzimonkey)



    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku. Ja też się zakochałam. W Bradzie i w tym opowiadaniu! Kurcze, to jest po prostu takie fantastycznie fantastycznie! Kocham to co robisz! To jest mega .

    Kocham, pozdrawiam i życzę jak najwięcej weny!
    BRINA GÓRĄ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto czekam z niecierpliwością na next .... Ją chyba umarlam *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. hejsbshsbusbsgsgsbsusbgabshsbzhsnsusbsgbshsbshsbhsbsysbhzgsbgsnHsbgwgabatsbusnoshwuebshkshsbvshsvwgsb *moje uczucia teraz* /@awokado1

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde !
    Płaczę, na prawdę.
    Też tak chcę. :'(
    Niech mnie Brad przytuli.
    Świetny rozdział i na taki czekałam. ❤
    Jestem zachwycona.

    Dziękuję za dedykację. Jesteś kochana ❤
    /@Paulcia3011

    OdpowiedzUsuń
  9. To opowiadanie jest świetne, znakomite, wspaniałe, niezastąpione.. mogłabym wymieniać dalej ;) no ale nie mogę bo zatracę się w tym ;p
    Więc tak.. OMG!!! Tak jak sama napisałaś ;D Braadley taki idealny *.* Nina usłyszała to co powiedział prawda? Jeeezuśku! Oni mają być razem! Nie, nie mają.. Wręcz to będzie najlepszą rzeczą jaka może być :D Hhaahah to jest rozkaz! xD Oni muszą być parą! Są tacy słodcy jak udają, że mają się gdzieś ;) Też boję się burzy.. Ona sama w sobie przeraża a jak jeszcze jest niedaleko to juz w ogóle.. :c
    Dziękuję Ci za to, że jesteś <3 Jedna z najlepszych 'bajkopisarek'? Naprawdę nie wiem jak nazwać osoby, które piszą ff xD Mało się na tym znam :) Powiadasz, iz będziemy miały GO dość? Hahahah NIGDY!!!!!!!!! :D <3 To Jest Biggie B! Jego nikt, nigdy nie ma prawa mieć dość :3
    Kooocham Cię :***********
    Czekam z niecierpliwością na wigilię *o* JA CHCĘ ROZDZIAŁ 12!!!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Boziu!!!!! Omfg!!!!!!!! TO JEST TAKIE CUDOWNE!!!!!!!!!! Kocham to ff jak go zaczynam czytac to nie moge sie oderwac....Dzisiaj jak przyszlam ok 2h temu po sql....to zaczelam czytac to od poczatku...wszystko jeszcze raz i i tak jak czytalam to czulam to co za pierwszym razem.....a moze teraz jeszcze bardziej czulam w sobie ekscytacje I ciekowosc?...... To jest swietne!!!!!!! To pokazuje ze zycie nie jest jak z bajki I o niektore zeczy trzeba duzoooo zapracowac.....Z niecierpliwoscia czekam na nexta ^^ Pozdrawiam I Wesolych Swiat ;***** <3333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojojojoj <3
    Jak słodko!
    Brad taki... a Nina taka... i oni oboje tacy... <3
    Brak mi słów, jesteś niesamowita!
    Ten rozdział jest na prawdę świetny!
    No nic czekam na next'a i :
    Życzę Ci Wesołych Świąt, Szczęśliwego Nowego Roku, Fajnego Sylwka ;3, Wielu prezentów pod choinką,.. no i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń (tych nieskrytych też) i wszystkiego co najlepsze :*
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i tak na marginesie, masz już 8,458 odsłon ;)

      Usuń
  12. Jak zwykle genialny rozdział aww :* Już myślałam, że coś między nimi dojdzie xd :D Czekam na next. Już odliczam czas do wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże *-* Kocham bardzo, to jest cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uhuhu ciekawe jakie teraz będą ich relacje :) świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. O mój Przenajświętszy Boże :') Przez takie opowiadania kocham Bradleya jeszcze bardziej.
    Ja pierdziele, on zawsze będzie mi się kojarzył ze zbokami xd Raz taki troskliwy, wredny, kochany, zboczony, gorzej jak kobieta w ciąży. Ja też boję się burzy, czemu do mnie podczas niej nie przyjdzie taki Bradzio, nie przytuli i zacznie obmacywać? :')
    Te fantazje :D W ogóle to omfg Nina zobaczyła go nagiego od pasa w górę i mam takiego zazdro, że heja...
    "Jarasz się mną" - to się leczy, Brad. Ja bym odpowiedziała, że to chyba oczywiste xd Żebym tylko ja się nim jarała vnfoangfd
    I bardzo dobrze, że Nina czuje te motyle w brzuchu itd.. Pytanie tylko, co Bradley czuje?
    Mam nadzieję, ze skręca go od zakochania, bo jak nie, to niech pamięta, ze wiem gdzie mieszka :)))

    Wybacz, że rozdział jest w takich chaosie, ale udziela mi się fangirlowanie :D W ogóle jak go czytałam i pisałam komentarz to miałam dalej takie uczucie, że 'oh' i 'ah'. W sumei dalej je mam :p To pozdrawiam i do następnego :* Czekam, na twój komentarz :>:No i na dedykacje dla mnie xd
    love-ya-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to opowiadanie!
    Jeszcze ta końcówka... Takaa aaaasłodka <333

    OdpowiedzUsuń
  17. rozdzial jak zawsze cudowny! super, ze pojawil sie Brad :)
    zapraszam do mnie :*
    Wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń